Förväntansfull...

Veckan har rullat på bra och imorgon är det fredag igen! Jag kommer sluta kl 14 och efter jobbet är det klippning av Elinore som gäller, hur kul blir inte det då? Hon har ju varit mammaledig ett tag men nu återgått till arbetet igen så imorgon ska hon få sätta saxen i mitt hår för förändring! Är sjukt taggad på att ändra om frisyren lite så vi får se vad det blir! Förväntansfull är jag iallafall! Det är även premiär för After work på Flustret imorgon så jag och tjejerna tänkte gå dit en sväng. Det blir en härlig och fullspäckad fredag att se fram emot! Lite trist att missa Idol bara... Idag har jag varit och ridit efter jobbet, blev en genomkörare på vallen så att både jag och Chili blev svettiga! Hann hem precis lagom till Idol började, mös ner mig i soffan med en kopp varm choklad. Nu är det en dusch som återstår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0