Girls night!

Satan i gatan vilken trevlig kväll jag hade med mina tjejer igår! Vi var hemma hos Emma i Svartbäcken där hon hade dukat upp med ostbricka och gjort det supermysigt! Där satt vi och drack och gottade till livets läckerheter, spelade spel, lyssnade på Björn Rosenström och skvallrade sexhistorier. Finns väl inget roligare än en förfest med bara tjejer ibland! Därefter sattes jag på en pakethållare med Therese som chaufför och så trampades det ner på stan för att skaka loss på Flurran :) Tack för en grym kväll tjejer! Idag blir det återhämtning i form av något mys tillsammans med Emma.












Kommentarer
Postat av: Emma H

haha,,, snygg bild på mig! vilken galen kväll..de där gör vi om!

2010-09-05 @ 20:36:00
URL: http://www.emma-helin.blogspot.com
Postat av: Emma P

Tack för en rolig kväll!! =)

2010-09-07 @ 05:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0