Måndag

Jag har haft en väldigt skön start på veckan. Jobbade sådär lagom länge, åkte hem lite småfryssen och drack en kopp te framför datorn, tog en skön powernap i soffan och åkte till stallet vid 16.30.  Jag och Ninna tog en lång härlig ridtur ut i naturen, blev lite av en upptäcktsfärd då vi hittade en ny ridväg som ledde in i skogen där hästarna fick lyfta på fötterna och gå i backar. Det är ju i skritt som hästarna bygger muskler. Vi var ute i över en timme och trots att höstsolen sken på oss så var vi lite fryssna när vi kom hem till stallet. Chili och Wille har verkligen blivit kompisar! Efter stallet gjorde jag hamburgare med pasta och tittade på Idol. Nu ska jag hoppa in i duschen!
                                 Gammal höstbild
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0