Måndag

En ny vecka har börjat och jag går på schema för en tjej som har semester hela veckan, så det är heltid som gäller, känns bra! Började veckan med att jobba till 17 och åka direkt till stallet efteråt. Blev en uteritt med Matilda och Ricken idag. Imorse kom jag att tänka på mitt gamla gags som har hängt i garaget hemma hos mamma och pappa så det betslade jag om till idag och Chili kändes riktigt fin faktiskt så det ska jag nog testa att rida med i några dagar. Det är ju alltid bra att byta bett ibland, och om det ger en positiv effekt så är det ju bara bra! Mamma följde med och mockade och gjorde mat medans vi red, snälla mamsen! Nu har jag precis ätit en Billys pizza (ganska gott ibland faktiskt) och ska ta en dusch nu. Sen är det väl dags att gå och sova om man ska orka med en 17dag imorgon igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0