Namnsdag idag :)

                                   GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN TILL MIG!
                                 

Idag är det IDA, min namnsdag. Hade totalt glömt bort det tills en kollega på jobbet kom fram och sa grattis och jag stod som ett frågetecken tills hon berättade att jag hade namnsdag! Sen har jag såklart fått fina trosor och strumpor i ett litet paket av mamma som vanligt :) Ute är det höstrusk, regnar och blåser så jag tog hemmakväll ikväll. Chili fick vilodag och jag stallfri dag. Har precis stekt pannkakor som jag har ätit och nu inväntar jag Jonte som snart kommer hem från träning, då blir det Idol och mys i soffan tillsammans, Me like! Har han med sig någon namnsdagspresent tro??

Kommentarer
Postat av: Michelle Nicole

Grattis på namnsdagen!

2010-09-15 @ 08:37:44
URL: http://michellenicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0