Onsdag

Den enda dagen i veckan som Jonte är träningsledig är onsdagar och den här onsdagen hade inte jag heller träning så vad passade inte bättre än att spendera eftermiddagen och kvällen tillsammans när vi för en gångs skull kan! Det gäller att planera för att få vardagen och "sambolivet" att gå ihop utan att bli tråkigt och enformigt. Vi slängde i några tvättar när vi kom hem från jobbet och sen åkte vi ut till Chili tillsammans, hur mysigt som helst :) Jag red lite lösgörande på vallen medans Jonte tog en löprunda, perfekt tajmat! När vi var färdiga i stallet åkte vi hemåt för att brassa på middagen, Pasta carbonara! Därefter har jag goffat x antal punchrullar..  (får man skylla sötbegäret på att man har mens..?) och följt idol! Nu ska jag hoppa in i duschen för att försöka komma i säng i hyffsad tid, börjar tidigt imorgon....
                                                                               
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0