Pannkaksdag!

Måste börja med att berömma mig själv för hur jag har tagit åt mig jobb den här veckan, har jobbat till 17 nästan varje dag *klapp på huvudet*  Hoppträningen på Tuthammaren igår fungerade tyvär inte alls lika bra som första gången och jag var helt frustrerad över träningens upplägg när jag satt av hästen. Jag fick mest vänta på min tur och när det äntligen var dags för mig (som var sist ut) att hoppa bana så säger någon i stil med att tiden är ute, så det kändes tyvär som att jag kastade pengarna i sjön igår när jag ändå inte fick "min" tid av träningen... Chili som alltid gör sitt jobb kan jag absolut inte klandra för nånting utan det är jag själv som inte klarar av att rida under stress och tidspress, så därför blev det bara pannkaka av allting igår, men jag försöker glömma och hoppas att det kommer bättre dagar. Idag har jag iallafall njutit av soppa och pannkakor tillsammans med Jonte efter jobbet, härkligt med en torsdagsfavorit! Nu är Jonte på träning och Chili fick hänga med ut på en tur med Matilda på ryggen imorse så jag är hästledig och ska väl roa mig bäst jag kan här hemma!


                        


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Jättefin bild i inlägget :)

2010-09-05 @ 18:03:08
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0