Pizzafredag!

Jaha då var man ensam hemma då... Jonte har åkt till Karlstad med laget på innebandycup så jag får sova ensam tills på söndag :( Jag jobbade till 16 idag och har frysit som en gris hela dagen :( Det blir till att leta fram vantar till på måndag.. 3 september och hösten smyger sig på, hua... Jag åkte iallfall ut till Björklinge efter jobbet för lite ridning och pizza tillsammans med mamma och pappa, mysigt. Vi tittade på någon gala på tv:n där "Solsidan" röstades fram som årets bästa tvprogram, hur bra var inte det då?? Längtar ihjäl mig tills dom nyinspelade avsnitten visas! Nu ska jag breda ut mig i dubbelsängen och imorgonförmiddag väntar Gränby centrum med Emma där b.l.a alkoholhaltig dryck ska inhandlas!
                    
                                                   Bästa tv-serien!
                     

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Dom har tydligen samma mamma sa julia :) Hon har haft honom i typ 1,5 år.

2010-09-03 @ 23:24:24
URL: http://tavlingsryttaren.se
Postat av: N

fin blogg :D allt bra?

2010-09-04 @ 21:24:09
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0