Tisdagsfika!

Jag har haft Emma och hennes lilla Elias här på fika på eftermiddagen, superroligt! Elias var nyfiken och skulle utforska ALLT i lägenheten :) Slängde ihop en kladdkaka när jag kom hem efter jobbet som jag bjöd på och den uppskattades! På kvällen har jag varit ute och ridit med tjejerna i stallet, Matilda och Ninna, och hästarna älskade att få vara ute och galoppera och busa tillsammans. Den här veckan blir en vecka utan träningar och tävlingar och med mycket skogsturer, bus och galopp. Kan vara skönt och välbehövligt ibland. Väl hemma i stan igen så blev det lite rostade mackor och kladdkaka till Idol. Känner mig riktigt stolt över mig själv att jag lyckats pricka in att vara hemma runt 8 flera dagar nu för att hinna se Idol :)





      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0