Väderdeppig...

Ush vad jag är otaggad på allt just nu, blir så himla väderdeprimerad när det bara regnar hela tiden :( Nu får det sluta så att jag kan åka ut och rida! Kvällen igår blev trevlig tillsammans med mina bästa, vi åt god mat och flummade oss som bara vi kan! Jag fick många fina komplimanger för min nya frisyr så det känns kul, även om jag inte riktigt vant mig vid att det är så kort än, men det kommer spara otroligt mycket tid när jag slipper platta det varje morgon :) Jag och Jonte tog sovmorgon imorse och slappade halva förmiddagen tills vi gjorde oss iordning vid 13tiden och gav oss iväg till Gränby centrum och Ikea, passade bra en regning dag som denna... Köpte på oss lite doftljus inför hösten och fikade och åt korv på Ikea, mysigt. Snart ska jag bege mig ut till Björklinge är det tänkt...

                             After work premiär!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0